Thursday, September 25, 2008

Total Action - Jejak Pesakit GH



Pakcik ni menangis terisak isak bila melihat kami datang & bertanya khabar.
Betullah kata org, ukhuwah Islamiah itu bukan atas nama sedara tak sedara, tapi ukhuwah itu atas nama Islam menjangkaui batas usia, bangsa, agama dan seumpamanya.

Bakal2 mujahidah ni


Anak teruna saper neh? Alhamdulillah...
Sejuk mata mandang


Semua yg terlibat.
Baju batik tu team GH ( Dr Ali, Hj Nasir, dll)


Haji Nasir "Cukup ke hadiah ni, cuba kira balik?"
Kakak baju batik "Semalam lepas sahur saya kira cukup, awat arini tak ckup plak?


Opps, nak jatuh nak..sambut sambut sambut...


Tula, lain kali jgn merempit, kan dah masuk spital.
Sape yg susah? Diri sendiri jugak.
Yusni "Neh, nak habaq, sakit2 pun kena solat tau"
Pesakit "Camne bang, xleh amik air semayang ni?
Yusni "Neh, tgk panduan solat pesakit ni, ISLAM ITU MUDAH"
Pesakit "Ok"

Insyallah, thn depan jumpa lagi

x

Alhamdulillah Feat Amanda - Opick



5 comments:

myadlan said...

langsung tiada gambar penyanyi backup itu.. pandai2..

van qif said...

assalamualaikum,

apa khabar saudara? taniah kerana kesungguhan anda mengadakan jejak fakir yg menyentuh hati ni..huhuhu..boleh kasi email address x? time kasih encik.

adioss amigoss

limaumaniss said...

en van qif pon ada kat sini jugak..keciknya dunia internet nie...:)

PENDEKAR said...

;-)

sampaikan salam pada semua...
teruskan, buktikan bahwa Islam mengajak pad perpaduan, pada perdamaian....

mardhotillah

van qif said...

cik limaumaniss pon ada kat sini jugak..keciknya dunia internet internet nie..hihihi

Tuan punya blog, aku tak jumpa email ko..boleh paparkan tak...mana tahu di luar sana ader hamba Allah lain nak buat sedekah jariah untuk projek Jejak fakir Ko Orang...

Adioss Amigoss

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails